Klantenservice

Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle door Ómorfo Dóro aan te gaan en aangegane overeenkomsten tot koop en levering van producten via het internet.

1. Prijs en overeenkomst

1.1 Alle prijsopgaven worden geheel vrijblijvend en zolang de voorraad strekt gedaan. Alle prijzen zijn in Euro's en inclusief BTW.

1.2 Prijzen kunnen te alle tijden door Ómorfo Doro worden aangepast.

1.3 De overeenkomst tot koop en levering van producten komt tot stand, op verzoek van de klant en nadat de klant de orderbevestiging per mail heeft ontvangen.

2. Betaling

2.1 De klant maakt gebruik van de mogelijkheid om via Ideal te betalen.

2.2 Of de klant maakt het bedrag over naar bankrekening IBAN: NL 64 KNAB 0500575789 ten name van M.F. Geerlings Apers. Zodra de betaling op deze rekening is bijgeschreven worden de producten in de regel binnen 2 werkdagen naar de klant verzonden, mits op voorraad. Mocht hier van afgeweken worden dan neemt Ómorfo Dóro via de mail contact met U op.

Als de betaling niet binnen 14 dagen, na het bestellen, bijgeschreven op deze bankrekening dan vervalt de bestelling en wordt de order verwijderd.

De extra kosten voor verzendingen naar het buitenland komen voor rekening van de klant

2.3 U kunt de producten ook komen afhalen, dan vervallen de verzendkosten en dient u contant te betalen. Adresgegevens krijgt u via de mail.

3.Levering

3.1 De bestelde producten worden binnen 2 werkdagen verzonden na ontvangst van betaling door de klant.Bij uitzonderingen wordt er via de mail contact opgenomen met de klant.

3.2 De verzendkosten zijn voor de klant, de verzending geschiet via TNT bezorgservice.

3.3 De bestelde producten zijn ook af te halen, via de mail ontvangt u de adresgegevens.

3.4 Opgegeven levertijden zijn slechts streeftijden, ingaande zodra alle gegevens die voor de uitvoering van de overeenkomst benodigd zijn in ons bezit zijn en er betaald is en zijn derhalve niet bindend. De klant kan geen rechten jegens ons doen gelden. Ómorfo Dóro is derhalve niet aansprakelijk voor eventuele schade voortvloeiend uit een overschrijding van de leveringstermijn.

3.5 Ómorfo Dóro is nimmer verantwoordelijk voor zoek raken van poststukken.  

3.6 Ómorfo Dóro zal proberen producten te leveren die die nagenoeg gelijk zijn aan de afbeeldingen in de shop, maar de klant dient rekening te houden met maat-en kleurverschillen van de geleverde producten aangezien ieder product handgemaakt wordt. Mochten de afwijkingen te groot worden dan wordt er eerst overlegd met de klant.

4 Ruilen/retourneren en Afkoelperiode

4.1 U heeft een afkoelingsperiode van 7 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren. Uitzondering hierop zij de speciaal voor u gepersonaliseerde producten. Het product kan alleen geretourneerd worden indien het product nog ongebruikt, ongeschonden en in de originele doos retour gezonden wordt. De klant draagt hierbij zelf de kosten voor de retourzending. 

4.2 De betaalde bedragen worden binnen 14 dagen aan u terugbetaald, eventueel met aftrek van verzendkosten. Voor het terugbetalen van reeds betaalde producten hebben wij uw bankrekeningnummer nodig. Let op : dit dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Ómorfo Dóro heeft gedaan.

4.3 Alle annuleringen dienen schriftelijk, via de mail, aan Ómorfo Dóro kenbaar worden gemaakt. Daarin dient u uw volledige naam, bankrekeningnummer en factuurnummer te vermelden.

 

5 Privacy

5.1 Ómorfo Dóro respecteert de privacy van al onze klanten en zal er dan ook voor zorg dragen dat al uw gegevens vertrouwelijk worden behandeld. Uw persoonlijke gegevens zullen alleen worden gebruikt voor de verwerking van de bestelling , betaling en bezorging. De eventuele gegevens van derden (bv. de persoon die het gepersonaliseerde doosje ontvangt) zullen alleen gebruikt worden voor het personaliseren van het product.

 

6 Garantie en klachten

6.1 Ómorfo Dóro garandeert dat alle geleverde producten voldoen aan de specificaties die vermeld staan op onze site, met inachtneming van punt 3.6

Mochten de producten niet in goede staat zijn en de verpakking is nog onbeschadigd dan dient u dit binnen 7 dagen aan ons te melden via de mail. online.boxesandbooklets.nl 

6.2 Klachten van de klant moeten binnen 7 dagen na levering van de bestelling schriftelijk, via de mail, aan 'Ómorfo Dóro kenbaar zijn gemaakt, met een duidelijke omschrijving van de klacht.

6.3 Ómorfo Dóro kijkt dan, samen met de klant, wat de beste oplossing van de klacht is. Een nieuw product of geld terug.