Klantenservice
Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle door Ómorfo Dóro aan te gaan en aangegane overeenkomsten tot koop en levering van producten via het internet.
1. Prijs en overeenkomst
1.1 Alle prijsopgaven worden geheel vrijblijvend en zolang de voorraad strekt gedaan. Alle prijzen zijn in Euro's en inclusief BTW.
1.2 Prijzen kunnen te alle tijden door Ómorfo Doro worden aangepast.
1.3 De overeenkomst tot koop en levering van producten komt tot stand, op verzoek van de koper en nadat de koper de orderbevestiging per mail heeft ontvangen.
2. Betaling
2.1 De koper maakt gebruik van de mogelijkheid om via Ideal te betalen.
2.2 Of de koper maakt het bedrag over naar bankrekening IBAN: NL 64 KNAB 0500575789 ten name van M.F. Geerlings Apers. Zodra de betaling op deze rekening is bijgeschreven worden de producten in de regel binnen 2 werkdagen naar de koper verzonden. Mocht hier van afgeweken worden dan neemt Ómorfo Dóro via de mail contact met je op.
Als de betaling niet binnen 14 dagen, na het bestellen, bijgeschreven op bovenstaande bankrekening dan vervalt de bestelling en wordt de order verwijderd.
De extra kosten voor verzendingen naar het buitenland komen voor rekening van de koper.
2.3 Je kunt de producten ook afhalen, dan vervallen de verzendkosten en dien je contant te betalen. Adresgegevens krijg je via de mail.
3.Levering
3.1 De bestelde producten worden binnen 2 werkdagen verzonden na ontvangst van betaling door de koper. Bij uitzonderingen wordt er via de mail contact opgenomen met de koper.
3.2 De verzendkosten zijn voor de koper, de verzending geschiet via Post NL bezorgservice.
3.3 De bestelde producten zijn ook af te halen, via de mail ontvang je de adresgegevens.
3.4 Opgegeven levertijden zijn slechts streeftijden, ingaande zodra alle gegevens die voor de uitvoering van de overeenkomst benodigd zijn in ons bezit zijn en er betaald is en zijn derhalve niet bindend. De koper kan geen rechten jegens ons doen gelden. Ómorfo Dóro is derhalve niet aansprakelijk voor eventuele schade voortvloeiend uit een overschrijding van de leveringstermijn.
3.5 Ómorfo Dóro is nimmer verantwoordelijk voor het zoek raken van poststukken.
3.6 Ómorfo Dóro zal proberen producten te leveren die die nagenoeg gelijk zijn aan de afbeeldingen in de shop, maar de koper dient rekening te houden met maat-en kleurverschillen van de geleverde producten aangezien ieder product handgemaakt wordt. Mochten de afwijkingen te groot worden dan wordt er eerst overlegd met de koper.
4 Ruilen/retourneren en Na-denkperiode
4.1 Je hebt een na-denk periode van 7 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren. Uitzondering hierop zijn de speciaal voor jou gepersonaliseerde producten.
Het product kan alleen geretourneerd worden indien het product nog ongebruikt, ongeschonden en in de originele doos retour gezonden wordt. De koper draagt hierbij zelf de kosten voor de retourzending.
4.2 De betaalde bedragen worden binnen 14 dagen aan je terugbetaald. Voor het terugbetalen van reeds betaalde producten hebben wij uw bankrekeningnummer nodig. Let op : dit dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan je de betaling aan Ómorfo Dóro hebt gedaan.
4.3 Alle annuleringen dienen schriftelijk, via de mail, aan Ómorfo Dóro kenbaar worden gemaakt. Daarin dien je jouw volledige naam, bankrekeningnummer en factuurnummer te vermelden.
5 Privacy
5.1 Ómorfo Dóro respecteert de privacy van al onze klanten en zal er dan ook voor zorg dragen dat al je gegevens vertrouwelijk worden behandeld. Jouw persoonlijke gegevens zullen alleen worden gebruikt voor de verwerking van de bestelling , betaling en bezorging. De eventuele gegevens van derden (bv. de persoon die het gepersonaliseerde doosje ontvangt) zullen alleen gebruikt worden voor het personaliseren van het product.
6 Garantie en klachten
6.1 Ómorfo Dóro garandeert dat alle geleverde producten voldoen aan de specificaties die vermeld staan op onze site, met inachtneming van punt 3.6
Mochten de producten niet in goede staat zijn en de verpakking is nog onbeschadigd dan dien je dit binnen 7 dagen aan ons te melden via de mail. online.boxesandbooklets.nl
6.2 Klachten van de koper moeten binnen 7 dagen na levering van de bestelling schriftelijk, via de mail, aan 'Ómorfo Dóro kenbaar zijn gemaakt, met een duidelijke omschrijving van de klacht.
6.3 Ómorfo Dóro kijkt dan, samen met de koper, wat de beste oplossing van de klacht is. Een nieuw product óf geld terug.